Dünya çapında Türkiye’deki en iyi ikinci otel oldu
Dünyanın en prestijli ve ünlü seyahat dergilerinden Condé Nast Traveler okuyucularının seçimi sonucunda Rafine lüksün timsali Shangri-La Bosphorus, İstanbul en iyilerin arasında yerini aldı.
Shangri-La'nın ünlü Asya misafirperverliğini Türkiye'nin zengin yerel kültürüyle harmanlayan Shangri-La Bosphorus, İstanbul; dünya çapındaki prestijli konumunu artırmaya devam ediyor. Dünyanın en iyi otellerinin bağımsız bir oylama ile seçildiği uluslararası platformdaki en prestijli seyahat dergilerinden Condé Nast Traveller, Shangri-La Bosphorus, İstanbul’u Türkiye’nin en iyi ikinci oteli olarak belirledi. 575 binden fazla okuyucunun oylaması sonucunda belirlenen The Readers’ Choice ödülünün kazananları arasında yer alan Shangri-La Bosphorus, İstanbul; hizmet kalitesi, sunulan gastronomik lezzetler, genel otel deneyimi, kişiye özel seçkin hizmet anlayışıyla bu yıl da ödüllendirilerek başarısını taçlandırdı.
Tarihi, büyüleyici ve hayranlık uyandıran tasarım
İstanbul Boğazı’nın Avrupa Yakası’nda Beşiktaş’ta 1930’lardan kalma tarihi bir binada hizmet veren Shangri-La Bosphorus, İstanbul; tarihi Dolmabahçe Sarayı’na sadece 15 dakikalık yürüme mesafesinde yer alıyor. Osmanlı İmparatorluğu’nun ihtişamından ve Asya’ya özgü tasarım öğelerinden ilham alan otel, dinlendirici tonlarda tasarlanmış ve çarpıcı avizeler ile dekore edilmiş odaları ve süitleri ile büyüleyici bir ortam sunuyor. Rafine lüksün timsali olan otel, konuklarına zevkli bir şekilde dekore edilmiş odaların yanı sıra sıcak ve şık bir ambiyansa sahip birinci sınıf bir restoran koleksiyonu da sunuyor.
Shangri-La Bosphorus, İstanbul Genel Müdürü Bechara Sader, Condé Nast Traveler başarılarıyla ilgili olarak şunları söyledi: “Shangri-La Bosphorus, İstanbul'un, Condé Nast Traveler tarafından Türkiye’de 2. sırada yer aldığını duyurmaktan büyük heyecan ve gurur duyuyoruz. Oylarınız ve devam eden desteğiniz için değerli misafirlerimize yürekten teşekkür ederiz. Bu başarı, her gün özveri ve tutkuyla çalışan harika ekibimizin sayesinde mümkün oldu. Hep birlikte daha büyük başarılara ulaşmak dileğiyle”.
Shangri-La hakkında
Shangri-La Group'un en önemli markası Shangri-La, seçkin Asya misafirperverliği deneyiminin merkezine samimi hizmeti koyuyor. Marka, yaratıcı ve ilhamını doğadan alan tasarımı, keyifli mutfak ve kültürel deneyimleri, özgün ve özenli hizmetiyle konukların kendi Shangri-La anlarını keşfetmelerini sağlıyor. Günümüzde bu marka deneyimi; Avustralya, Kanada, Çin, Hong Kong, Tayvan, Fiji, Fransa, Hindistan, Endonezya, Japonya, Malezya, Mauritius, Moğolistan, Myanmar, Filipinler, Suudi Arabistan, Singapur, Sri Lanka, Umman Sultanlığı, Tayland, Türkiye, Birleşik Arap Emirlikleri ve Birleşik Krallık dahil olmak üzere dünyanın dört bir yanındaki destinasyonlarda 90'dan fazla lüks otel ve resortta hayata geçiriliyor. Shangri-La Circle, Shangri-La Group'un hayatın eğlenceli, sınırsız ve olasılıklarla dolu olması gerektiği fikri üzerine inşa edilen yeni bir çağdaş Asya seyahat yaşam tarzı platformu ve ödüllü Golden Circle sadakat programının bir dönüşümüdür. Shangri-La Circle, üyelerine dünya çapındaki 100'den fazla Shangri-La, Kerry, JEN ve Traders noktasında seyahatlerinin her anında grubun restoran portföyü, wellness tesisleri ve aile deneyimlerinin de dahil olduğu gelişmiş avantajlar sunuyor. Avantajların ayrıntılarına buradan ulaşabilirsiniz. Üye olmak veya en güncel Shangri-La Circle duyuruları ve tekliflerinden haberdar olmak için www.shangri-la.com adresini ziyaret edebilirsiniz. Bizimle Instagram, Facebook, Weibo ve WeChat üzerinden iletişime geçebilir veya Shangri-La mobil uygulamasını buradan kolayca indirebilirsiniz.
HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.