1. HABERLER

  2. MODA / TREND

  3. Guess Jeans, PITTI Immagine UOMO 105'te Denim’in Gelecek 40 Yılını Tanıttı
Guess Jeans, PITTI Immagine UOMO 105'te Denim’in Gelecek 40 Yılını Tanıttı

Guess Jeans, PITTI Immagine UOMO 105'te Denim’in Gelecek 40 Yılını Tanıttı

Görkemli ve sürükleyici bir deneyim ile dünyayı devrim niteliğinde bir yolculuğa çıkarmaya hazırlanan GUESS JEANS, denim konseptini yeniden tanımlayarak markanın tarihini, yeniliklerini ve sürdürülebilir konseptini sergiledi.

A+A-

Markanın Ocak 2024’te Pitti Uomo fuarında gerçekleştirdiği lansman kapsamında Fortezza Da Basso’nun ana binasında bir enstalasyon, alan dışında ise Floransa’nın en ünlü tiyatrosu olan Teatro Del Maggio’da büyük bir sergi yer aldı. Her ikisi de 9-12 Ocak 2024 tarihleri arasında ziyarete açıldı. 

Floransa’nın GUESS JEANS ve markanın kurucuları olan Marciano ailesi için büyük bir önem taşıdığı söylenebilir. Floransa'ya 1993 yılında giriş yapan GUESS Europe, Avrupa'daki ilk GUESS mağazasını da 1994 yılında burada açtı. Markanın tarihinde önemli bir yere sahip olan Floransa, 30 yıl sonra denim tarihinde yeni bir dönemin başlangıcına tanıklık etti. GUESS JEANS, Denim’in Gelecek 40 Yılını şekillendiren çarpıcı sergiyi Teatro Del Maggio’da düzenledi.

guess-jeans-1.jpg

Panoramik sergi, denim odaklı markanın köklerine ve hızlı yükselişine atıfta bulunarak GUESS'in zengin tarihinin yeniden keşfedilmesine olanak sağladı. GUESS'in denim arşivlerine yapılan bu yolculuk, markanın 1981'de taşlanmış denim pantolonu yaygınlaştırarak sektörde yarattığı devrimi ve denim dünyasını nasıl sonsuza dek değiştirdiğini gözler önüne serdi.

guess-jeans-2.jpg

 “Taştan Havaya” enstalasyonu, çığır açan GUESS AIRWASH™ teknolojisini sergiledi. GUESS JEANS, sektöre yön verecek bu hava yıkama işlemiyle çevre dostu yeniliklerin ön saflarında yer almayı planlıyor. Geleneksel taş yıkama uygulamasının yerini alan bu sürdürülebilir yenilik, ponza taşlarının yerine havayı kullanarak su tüketimini önemli ölçüde azaltıyor.

Konuklar etkinlikte GUESS AIRWASH™️ teknolojisinin sahne arkasındaki işleyişine tanıklık ettiler. İlhamını orijinal kesim ve eskitmelerden alan Denim Laboratuvarı'ndaki kişiselleştirme sanatını da tecrübe etme fırsatı buldular. GUESS JEANS, denim için daha iyi bir gelecek yaratma misyonu doğrultusunda, yakında gerçekleştireceği global lansman öncesinde yeni GUESS AIRWASH™️ kampanyasına özel bir bakış sundu.

Geçmişindeki ikonik 40 yıllık denim mirasını ve yaptığı inovasyonu hatırlatan GUESS JEANS, Dünya’yı denim’deki yeniliğin ve sürdürülebilirliğin buluştuğu yeni bir çağın habercisi olan “Denim’in Gelecek 40 Yılı”na tanıklık etmeye davet ediyor. 

Guess Jeans Hakkında
GUESS JEANS, 40 yıllık denim mirasına sahip köklü bir Amerikan batı kıyısı lifestyle markasıdır. Nicolai Marciano’nun fikir babası olduğu GUESS JEANS, sürdürülebilirlik ve son teknolojiye olan bağlılığıyla denim modasının yeni yüzünü temsil ediyor. GUESS JEANS, markanın zengin mirasını çağdaş bir bakış açısıyla kusursuz bir şekilde harmanlayarak GUESS deniminin ön planda olduğu ve zamana meydan okuyan özünü yansıtan kapsamlı bir koleksiyon sunuyor. GUESS JEANS, GUESSJEANS.com’da dünyanın her köşesindeki yeni GUESS JEANS mağazalarında ve seçkin satış noktalarıyla 3 Haziran 2024’ten itibaren satışa sunulacak. 

Etiketler : ,
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.