Sporun hayatları değiştirme gücüne inanan ve her dalını destekleyen adidas, mağazalarında müşteri deneyimini geliştirmek adına sunduğu hizmetlere bir yenisini daha ekliyor. adidas, öncü marka kimliğiyle pilot mağazalarında başlattığı DE&I projesi kapsamında, işitme engelli tüketicilere yönelik özel bir iletişim hizmeti sunuyor.
Müşterilerin ihtiyaçlarını önemseyen ve mağazalarda buna yönelik hizmetler sunmayı hedefleyen adidas, alışveriş deneyimini daha erişebilir hale getirmeyi hedefliyor. DE&I projesi kapsamında adidas mağazalarında yer alacak QR kodlar aracılığıyla işitme engelli müşteriler, görüntülü görüşme yaparak ihtiyaç duydukları hizmete kolayca erişebilecekler. adidas, bu projeni bir ayağı olarak, çağrı merkezlerinde işitme engelli vatandaşlara tercüme yapacak bir ekibi de bünyesine katıyor. İşitme engelli tüketiciler, çağrı merkezlerini arayıp sorularını sorarak, ihtiyaçları doğrultusunda bilgi alabilecek.
adidas, DE&I projesiyle birlikte sorunsuz ve keyifli bir alışveriş deneyimi sunarken, bu projeyle daha geniş kitlelere ulaşmayı planlıyor. adidas, ilk olarak 5 farklı mağazada uygulamaya geçireceği olan bu projedeki mağaza sayısının önümüzdeki aylarda artması hedefleniyor.