Altınyıldız Classics, dünya çapındaki büyümesini hızla sürdürüyor

İngiltere ve Fas’ta açtığı mağazalarla küresel varlığını güçlendirmeye devam eden Altınyıldız Classics, konforu ve kaliteyi dünya geneline yayarak uluslararası pazarda etkileyici bir büyüme grafiği çiziyor.

Erkek modasında Türkiye’nin öncü markası Altınyıldız Classics, uluslararası genişleme stratejisi kapsamında dünya çapında, prestijli lokasyonlarda yeni mağazalar açmaya devam ediyor. Bu kapsamda marka, büyümesini Avrupa ve Kuzey Afrika kıtalarında devam ettirerek, yer aldığı ülkelere sırasıyla İngiltere, İtalya ve Fas’ı da ekledi. 


 
İngiltere’de ilk mağaza 
İngiltere’nin en büyük ve popüler alışveriş merkezlerinden biri olan Westfield London’da 195 metrekare alanda ilk mağazasını açan Altınyıldız Classics, stil sahibi ve fonksiyonel tasarımlarıyla eşsiz bir deneyim yaratmayı hedefliyor. İngiltere pazarı ile uluslararası çaptaki varlığını güçlendirme ve genişletme stratejisiyle hareket eden marka, fiziksel mağaza açmanın yanı sıra İngiltere ve Romanya’da kendi online operasyonlarını da yürütmeyi planlıyor. 


 
İtalya’da 9 yeni coin mağaza ve Fas’ta 2 yeni mağaza
Avrupa’daki büyümesine kısa süre önce İtalya’yı da ekleyen Altınyıldız Classics; Roma San Giovanni,  Varese, Piacenza, Brescia, Milano Cantore, Sassari, Roma Cinecitta, Rimini ve Padova’da olmak üzere toplamda 9 yeni coin(corner) mağazanın açılışını gerçekleştirdi. Modanın öncü ülkesi İtalya’da adından söz ettiren bir marka olmak amacıyla çalışmalarına devam edecek olan Altınyıldız Classics, kaliteli ürünleri ve benzersiz tasarımlarıyla müşterilere daha geniş bir yelpazede hizmet sunmayı amaçlıyor. 
Yurtdışında AC&co. markasıyla varlık gösteren Altınyıldız Classics, global genişleme stratejisi çerçevesinde, Fas'taki 3. mağazasını Rabat'taki Arribat Center’da ve 2. mağazasını Casablanca'daki Marjane California Mall’da açtı. 


 
“Güçlü bir global marka yaratma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz”
BR Mağazacılık Yönetim Kurulu Üyesi ǀ Altınyıldız Classics CEO’su Enis Habif konuyla ilgili şu değerlendirmede bulundu: “Tasarımlarımızdaki stil ve konforu tüm dünyaya ulaştırma misyonuyla hareket ediyoruz. İngiltere ve İtalya ile Batı Avrupa’da, Fas ile Kuzey Afrika’da büyümeye devam ediyoruz. Londra'nın kalbinde, Westfield London'da açtığımız ilk mağazamız ile markamızın global büyüme stratejisi çerçevesinde önemli bir kilometre taşına ulaştık. Bu heyecanımızı sizlerle paylaşarak, Batı Avrupa’da büyüme stratejisini benimseyen Türk markalarının sayısını artırmak adına önemli bir adım attığımızı vurgulamak isterim. Kuzey Afrika pazarında ise büyük bir potansiyel görüyoruz ve Fas ile buradaki varlığımızı arttırmaya özen gösteriyoruz. Küresel arenada güçlü bir varlık oluşturma amacına yönelik kararlılığımızı vurguladığımız bu yolculuğumuzla daha güçlü, daha istikrarlı ve ayakları yere çok daha sağlam basan global bir marka yaratma hedefimize kararlılıkla devam ediyoruz. Yurtdışında büyüme yolunda girdiğimiz bu önemli dönemeç ile aynı zamanda marka bilinirliğini ve etkisini uluslararası alanda daha da artırmış olacağız."

Altınyıldız Classics Kendi Online Sitelerini Açacak
Altınyıldız Classics, yurt içinde yaklaşık 200 mağazası ve 300'üzerinde satış noktasıyla güçlü bir konuma sahip. 2024 yılında 16 ülkede 51 mağaza ve 12 korner satış noktasına ulaşan marka, Romanya pazarında liderlik sağlamak amacıyla mevcut olan 19 mağaza sayısını 25’e çıkarmayı planlarken Almanya'da da 10 mağazası ile güçlü bir yer edinmeyi amaçlıyor. Online yurt dışı kanalında ciddi bir büyüme öngören firma, Zalando gibi mevcut platformlarda yer almanın yanı sıra kendi internet siteleri üzerinden de Avrupa'da satış gerçekleştirmeyi hedefliyor.

Tekstil Haberleri

İzmir’in üç fuarı tekstil sektörüne güç verdi
Tekstil ihracatçıları 2024 yılında mevcudu koruyacak
Tekstil ve Hazır Giyim Sektöründe Tehlike Çanları Çalıyor
Tekstil ve giyimde konkordato alarmı!
11. Bursa Textile Show Fuarı yaklaşık 40 ülkeden alıcıları firmalarla buluşturdu