Boyner, Anneler Günü için hazırladığı iletişim kampanyasında çocukların gözünden annelerine “Değişme Anne” dedirtiyor. Gerçek hayattan anne ve çocuklarının yer aldığı sahneleriyle izleyenlere oldukça tanıdık anlar sunan reklam filminde; “Günde sadece 7-8 kere arar beni, değil mi annecim?”, “Bu crop olmamış, o etekle olmamış.” der. “Stil deyince de annem.” “Odadan da konum atayım mı?” diyerek annelerine olan sevgilerini samimi ve doğal bir dille anlatan çocukların mesajları dikkat çekiyor.
Merakı, heyecanı ve koruma güdüleriyle annelerin eşsiz olduğunu vurgulayan film, hayatın her anında anne ve çocukların yaşadığı ortak diyaloglardan ilham alıyor. Çocukların annelerine verdiği “Değişme Anne” mesajıyla izleyicinin kalbine dokunan reklam filmi, tüm annelerin ve içinde annelik duygusu taşıyan herkesin gününü sıcak bir iltifatla kutluyor.
Hep Böyle Kalmasını İstediğimiz Annelerimiz için “Değişme” Kartı
Şimdiye kadar milyonlarca müşterisine değişim kartı sunan Boyner, bu çalışma ile hiç değişmesin istediğimiz annelerimize duygularımızın içten bir ifadesi olarak “Değişme” kartı ile karşımıza çıkıyor. İletişim çalışması kapsamında Boyner mağazalarından alışveriş yapanlar “Değişme” kartlarına ekledikleri özel not ile hediyelerine duygusal ve özgün bir dokunuş katıyor.
Punch BBDO imzası taşıyan ve prodüksiyonunu Norr’un üstlendiği kampanya; açık hava, gazete, dijital, TV ve radyo mecralarında yerini alıyor.
Güncel Haberleri
Brand Week İstanbul’un İkinci Gününden İlham Veren Hikâyeler
Türk organik sektörü, Çin’le iş birliklerini artırmak istiyor
11. Sürdürülebilir Gıda Zirvesi 17 Aralık’ta başlayacak
Alışveriş bağımlılığını bilinçli farkındalıkla yenmek mümkün!
Kozmetik Dünyası Holistik Güzelliği Konuşacak: Küad’da Geri Sayım Başladı