Yurt içi ve yurt dışı mağaza yatırımlarıyla büyümesini sürdüren DeFacto, Türk hazır giyim ve moda sektörünün uluslararası arenaya taşınmasına öncülük etmeye devam ediyor. Kurulduğu günden bu yana kaliteli ve uygun fiyatlı ürünlerini tüketicilerin beğenisine sunan DeFacto’nun Bosna Hersek’te açtığı 7’nci mağazası Tuzlanka AVM’de yer alıyor.
“Ulaşılabilir Moda” vizyonu ile globalleşme hedefleri doğrultusunda stratejik adımlar atmaya devam eden DeFacto’nun Bosna Hersek’teki Tuzla şehrinde yer alan yeni mağazası, 1380 metrekarelik satış alanı ile iki katta hizmet verecek. DeFacto yeni mağazasında da kadın, erkek, çocuk ve bebek kategorilerindeki giyimden aksesuara kadar binlerce ürünü Bosnalılara sunacak.
DeFacto hakkında:
2005 yılında kurulan DeFacto, global moda markası olma vizyonuyla faaliyetlerini sürdürmektedir. 500’e yakın mağazada müşterileriyle buluşan DeFacto, online operasyonlarıyla birlikte tüm dünyada 100 milyonlarca müşteriye hizmet vermektedir. Hazır giyim sektörünün öncüleri arasında yer alan DeFacto, global bir moda markası olmakla birlikte aynı zamanda bir teknoloji şirketi olarak faaliyetlerini sürdürmektedir. DeFacto Teknoloji çatısı altında 300’ü aşkın kişiden oluşan yazılım geliştirici takımı ile omni-channel (çoklu kanal) teknolojilerinin altyapılarını üretmektedir. Tüketici talep ve beklentileri doğrultusunda hareket eden marka, DeFacto COOOL, DeFacto FİT, DeFacto Modest, DeFacto LIFE, DF Plus ve Fall in Love alt markalarını dünyanın dört bir yanındaki müşterileriyle buluşturmuştur. DeFacto aynı zamanda, Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’ni baz alarak Global Compact ve Birleşmiş Milletler Kadının Güçlenmesi Prensipleri’nin (WEPs) imzacısı ve Better Cotton Initiative üyesi olarak hem toplumsal hem de çevre alanındaki taahhütlerini kararlılıkla yerine getirmektedir. Marka 2022 yılında 9. Sürdürülebilirlik Raporu’nu kamuoyu ile paylaşmıştır.