Dürümle’nin 2025 Yol Haritası: Daha Fazla Şube, Daha Fazla İstihdam

Dürümle, 2025 yılı için büyüme hedeflerini açıkladı. Şube sayısını 185’e çıkararak daha fazla noktada hizmet vermeyi planlayan marka, çalışan sayısını yüzde 25 oranında artırmayı ve 27 milyon kişiyi lezzetleri ile buluşturmayı hedefliyor. 

Kısa sürede büyük başarılar elde eden ve Türkiye’nin sevilen markalarından biri haline gelen Dürümle, 2025 yılı için belirlediği iddialı hedeflerle sektördeki büyümesini sürdürmeyi amaçlıyor. Lezzet yolculuğunda hızla genişleyen marka, bu yıl 185 restorana erişmeyi ve 27 milyon kişiye hizmet vermeyi hedefliyor.

Yüzde 25 İstihdam Büyümesi ve Kadın İstihdamında Öncülük
2024 yılında 151 restorana ulaşarak dürüm severlerle buluşan Dürümle, yeni dönemde restoran sayısını 185’e çıkarmayı planlıyor. Marka, restoran artışıyla birlikte büyüme oranını yüzde 30 genişletmeyi ve çalışan sayısını da yüzde 25 artırarak daha fazla kişiye istihdam sağlamayı planlıyor. 

Dürümle, toplumsal cinsiyet eşitliğini destekleyen yaklaşımıyla geçtiğimiz yıl kadın çalışan oranını yüzde 52’ye yükseltmişti. 2025 yılında da kadın istihdamını artırarak iş dünyasında kadınların daha fazla yer almasını teşvik etmeyi sürdürecek. 

27 Milyon Kişiye Lezzet Ulaştırma Hedefi
2024 yılında 22 milyon dürüm satışı gerçekleştirerek müşteri memnuniyeti oranını yüzde 95,2 seviyesinde tutmayı başaran Dürümle, 2025’te bu rakamı 27 milyona çıkarmayı hedefliyor. Yenilikçi lezzetleri ve kalite odaklı hizmetiyle, daha fazla dürüm severlere ulaşmayı amaçlıyor.

2025 Yılında Dijitalleşme ve Müşteri Deneyimi Ön Planda 
2025 yılında dijital kanallara yatırım yapmaya devam edecek olan Dürümle, online sipariş sistemlerini geliştirerek müşteri deneyimini daha da iyileştirmeyi hedefliyor. Yakın dönemde şubelerinde kiosk ödeme sistemini hayata geçirmeye başlayan marka, teknolojiyi etkin bir şekilde kullanarak daha hızlı ve kolay erişilebilir hizmet sunmayı planlıyor.

Dürümle CEO’su Fatih Özçanak: “2025 daha büyük hedeflerin yılı olacak”
Özçanak, markanın 2025 yılı hedefleriyle ilgili olarak şu değerlendirmede bulundu; “2025 yılı, bizim için daha fazla büyüme ve gelişim yılı olacak. Yeni restoranlar açarak lezzetlerimizi daha geniş kitlelere ulaştıracağız. Çalışan sayımızı artırırken, kadın istihdamını desteklemeyi sürdürmek önceliklerimizden biri olmaya devam edecek. Tüm bu hedeflere ulaşırken, lezzet kalitemizi ve müşteri memnuniyetimizi koruyacağız. 2025 yılında da birlikte büyümeye ve başarılarımızı paylaşmaya devam edeceğiz.”

Yeme - İçme Haberleri

Pidemiss’in Ödüllü tatlarıyla 14 Şubat’ta sofranıza aşk ve lezzet katın
Şekerci Cafer Erol’un Alametifarikası Sütlü Tatlılar
Meze ve Balık Anlayışına Yeni Bir Soluk Getirecek “Parla Marine”  
Shake Shack’in Yeni Adresi: Mall of İstanbul
2025 Yılında Kahve Sektörüne Yatırım Hedefi 200 Milyon