Paşabahçe Mağazaları’na Alfa Awards’tan ödül

Paşabahçe Mağazaları, müşteri deneyimindeki başarısını Alfa Awards’ta bir kez daha taçlandırdı.

Paşabahçe Mağazaları, Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğinde düzenlenen Alfa Awards’ta, mükemmel müşteri deneyimi, dijitalleşme, hızlı hizmet ve sürdürülebilirlik gibi alanlardaki üstün performansıyla züccaciye kategorisinde ‘Customer Brand’ olarak ödüle layık görüldü.

Paşabahçe Mağazaları, sunduğu mükemmel müşteri deneyimi ile Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğinde düzenlenen Alfa Awards’ta züccaciye kategorisinde ‘Customer Brand’ olarak ödül kazandı. Paşabahçe Mağazaları adına ödülü, Şişecam Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Ebru Şapoğlu aldı. Paşabahçe Mağazaları, dijitalleşme, müşteri deneyimi, müşteri sadakati ve hız gibi önemli alanlarda geliştirdiği çözümlerle, sektördeki liderliğini bir kez daha kanıtladı. 

62 farklı kategorideki en iyi müşteri deneyimini sunan markalar, halk jürisinin oylamaları ile seçildi ve 11 Kasım tarihinde Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşen ödül töreninde "Customer Brand" ödüllerine kavuştu. ALFA Awards, 2014 yılından bu yana “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ı belirliyor.

Şişecam Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Ebru Şapoğlu, “Paşabahçe Mağazaları; tüketicileriyle kurduğu uzun soluklu ilişki ve bağlılık yaratan müşteri deneyimi ile perakende sektöründe fark yaratmaya devam ediyor. Bu ödül, sadece sunduğumuz özgün tasarımlı ürün ve koleksiyonların değil, aynı zamanda müşteri odaklı yaklaşımımızın ve yenilikçi çözümlerimizin de en güzel sonuçlarından biri. Müşteri deneyimini her zaman ön planda tutarak, dijitalleşme ve sürdürülebilirlik odak alanlarında gelişmeye devam edeceğiz. Elde ettiğimiz bu başarı, tüm ekibimizin ortak çabasının ve müşterilerimizin bize olan güveninin bir göstergesi. Bu motivasyonla çıtayı daha yukarılara taşımak için çalışmayı sürdüreceğiz” dedi. 

ALFA Awards Hakkında  
ALFA Awards, müşteri deneyimini ön planda tutan markaları ödüllendiren ve alanında en prestijli organizasyonlardan biri olarak dikkat çekiyor. Bu ödül, markaların müşterileriyle sağlıklı ve sürdürülebilir ilişkiler kurma başarısını ödüllendiren bir platform olarak öne çıkıyor. ALFA ödüllerine başvurular, AKADMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu özgün metodolojiyle belirleniyor ve yaklaşık 1.200 kişi ile gerçekleştirilen yüz yüze görüşmelerle destekleniyor.

Şirket Haberleri Haberleri

Roborock bir kez daha lider robot süpürge markası seçildi
Yeni Yılda Sevdikleriniz Atasay’la Işıldasın
Saat&Saat Avrupa’nın En İyi İşverenleri Listesinde!
MediaMarkt 102. mağazasını Denizli’de açıyor
Koton, Macaristan'da ilk mağazasını açtı