Ziyaretçilerine alışverişin ötesinde bir deneyim sunma vizyonuyla hareket eden TerraCity AVM, yeniliği ve teknolojiyi buluşturarak alışveriş deneyimini dönüştürecek bir adım attı. TerraCity AVM’nin ruhunu yansıtan yapay zekâ destekli Dijital Asistan Nova, 140'tan fazla dilde iletişim kurabiliyor, gerçek zamanlı yanıtlar verebiliyor ve kişiselleştirilmiş öneriler sunuyor. Böylece ziyaretçilerin alışveriş deneyimi daha interaktif bir hale geliyor.
Kaliteli hizmet anlayışı, zengin marka karması ve hayata geçirdiği unutulmaz etkinliklerle Antalya’nın premium alışveriş merkezi TerraCity AVM, yapay zekâ destekli Dijital Asistan Nova’yı ziyaretçilerinin hizmetine sundu. Alışverişi daha keyifli, verimli ve bilgi dolu hale getirmek için tasarlanan ve TerraCity AVM’nin ruhunu yansıtan Nova, sadece bir bilgi kaynağı değil, aynı zamanda bir rehber. ChatGPT altyapısı kullanarak hazırlanan Nova, her ziyaretçinin ihtiyaçlarını öngörerek, kişiselleştirilmiş öneriler sunmak ve alışveriş deneyimini daha etkili hale getirmek için sürekli olarak öğreniyor ve gelişiyor.
Fiziksel özellikleri, ses tonu ve kıyafeti gibi tüm özellikleri yapay zekâyla geliştirilen bir avatar olan Nova, 140'tan fazla dilde hizmet verebilen bir yetkinliğe sahip. Makine öğrenimi ve eşzamanlı konuşma yetenekleriyle desteklenen Nova; ürün, mağaza, yeme-içme önerileri gibi konularda yardımcı olmak için ChatGPT ile hazırlandı. Alışveriş yardımı, iç mekân navigasyonu, hediye seçimi önerilerinde bulunmasının yanı sıra, Nova aynı zamanda iç hizmetler, güncel duyurular, etkinlik içerikleri gibi AVM ile ilgili tüm konularda ziyaretçilerin tüm sorularını yanıtlayabiliyor ve her konuda bilgi verebiliyor. Ayrıca, danışma yanındaki dokunmatik ekran üzerinden en sık sorulan sorulara, videolu olarak Türkçe, İngilizce ve Rusça gibi dillerde hızlıca yanıtlayabiliyor. TerraCity AVM içerisinde bulunan danışma bankosundaki deskte yer alan dokunmatik ekran üzerinden ve Instagram sayfasından da ulaşılabilen Nova, TerraCity AVM internet sitesine giren ziyaretçileri de karşılıyor.
Nova ile alışveriş deneyimini interaktif hale getiren TerraCity AVM, daha kişiselleştirilmiş ve daha bilgilendirici yüzüyle ziyaretçilerini keyifli bir yolculuğa çıkarıyor.
Antalya TerraCity AVM hakkında:
2011 yılında ziyaretçileriyle buluşan Antalya TerraCity AVM, 2000 yılında kurulan ECE Türkiye Proje Yönetimi A.Ş. tarafından yönetilmektedir. Dünyaca ünlü ulusal ve uluslararası markaları ilk kez Antalya’ya taşıyan premium Alışveriş Merkezi Antalya TerraCity, alışveriş konseptine yeni bir boyut kazandırarak 185 mağazası ve restoranları ile şehrin en ilgi çekici yaşam merkezi haline geldi. TerraCity, modern mimarisi, eğlence alanları, ünlü markaları ve 1000 kişilik yeme içme alanıyla benzersiz bir konseptte eğlence ve alışveriş ortamı sunuyor. AVM içinde bulunan özel hizmet alanları ile her yaştan ziyaretçisinin ihtiyacına cevap veriyor. Ayrıca renkli etkinlikleri ve benzersiz peyzajıyla RoofGarden, şehrin havasına yeni bir soluk getirdi. 1500 metrekare, doğal peyzaj düzeni, konforlu oturma alanları, Instagram ve TikTok fotoğraf köşeleri, masa tenisi çocuk parkı gibi ücretsiz eğlence alanları bulunan RoofGarden, mutluluğu şehrin kalbine taşıyor.