Türk Halıcılığı Küresel Gücünü CFE 2026’da Sergiliyor

Halı ihracatının yaklaşık yüzde 17'sini gerçekleştirerek dünyanın ikinci büyük ihracatçısı konumunda...

Halı ihracatının yaklaşık yüzde 17'sini gerçekleştirerek dünyanın ikinci büyük ihracatçısı konumunda olan Türk halıcılık sektörü, 6-9 Ocak 2026 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi'nde üçüncü kez düzenlenecek Uluslararası Carpet & Flooring Expo (ICFE 2026)’ Fuarında ziyaretçileriyle buluşacak. Çin, İran, Pakistan, Hindistan, Afganistan, Özbekistan, ABD, Mısır, Ürdün, Belçika ve Fransa olmak üzere 25 ülkeden 500’e yakın katılımcı firmanın ve 105 ülkeden 50.000’e yakın profesyonel ziyaretçinin katılması beklenen fuarda; Artemis Halı, 6. salonda 613A numaralı stantta mevcut koleksiyonuna ek olarak 30 yeni koleksiyon, 400’e yakın yeni desen ile sektör profesyonellerini ağırlayacak.

TÜYAP Fuarcılık Grubu tarafından, İstanbul Halı İhracatçılar Birliği (İHİB) ve Güneydoğu Anadolu Halı İhracatçılar Birliği (GAHİB) iş birliği ile bu yıl üçüncü kez organize edilecek ICFE, 6-9 Ocak 2026 tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi – Yeşilköy'de ziyaretçilere kapılarını açacak.

Türk halıcılığı, binlerce yıllık kültürel birikimi, zanaatkârlık geleneği ve modern üretim gücüyle bugün dünya pazarlarında güçlü bir konuma sahip olduğunu dile getiren Artemis Halı Yönetim Kurulu Başkanı Tolga Batallı, “Bu büyük sektörün merkezinde yer alan Gaziantep ise, Türk halıcılığının dünyaya açılan kapısı, küresel pazarların güvenilir tedarikçisi konumunda. Artemis Halı olarak bizler de Gaziantep’te temellerimizi atarak 10 yılı aşkın süredir sektörde faaliyet gösteriyoruz. Son teknoloji kullanarak ürettiğimiz ürünler ile sektörde öne çıkan bir başarıya imza attık. Türk halılarını sadece bir zemin kaplaması değil, yaşam alanlarının karakterini belirleyen tasarım unsurları haline getirdik. Artemis Halı olarak sadece üretim yapmakla yetinmiyor, yüksek katma değerli ürünler üreterek ülkemizi uluslararası pazarda güçlü bir şekilde temsil etmeye odaklanıyoruz. Üretimimizin yüzde 60’ını ihraç ediyoruz. Bugün geldiğimiz noktada, yalnızca ürünlerimizle değil, aynı zamanda yenilikçi yaklaşımlarımızla da sektöre yön veriyoruz. Hedefimiz, Türk halıcılık sektöründeki köklü mirasını modern bir vizyonla geleceğe taşımaktır. Bu doğrultuda, üretimden ihracata kadar her adımda çevreye duyarlı, sürdürülebilir, kaliteli ve yenilikçi üretimi temel ilkemiz olarak benimsiyoruz” açıklamasında bulundu.

Şirket Haberleri Haberleri

Beymen Club, 71. mağazasıyla moda severlerle buluştu
nivo, B Corp Sertifikası Alan Sayılı Türk Markalarından Biri Oldu
Boyner’den Yeni Yıla Sanatla Açılan Kutular
Doyuyo 2025’i Rekor Büyümeyle Kapatıyo!
Evidea, yeni yılın trendlerini iki farklı koleksiyonla evlerinize taşıyor