Modern tasarımı, zengin ürün yelpazesi ve özgün mağaza kurgusuyla bu yeni adres, Lacoste’un dinamik ruhunu Ege’nin enerjisiyle buluşturuyor.
Türkiye genelindeki 50., dünyada Eren Perakende bünyesinde yer alan 180. Lacoste mağazası olma özelliğini taşıyan yeni mağazası, 5 Nisan tarihinde İzmir’in en gözde alışveriş noktalarından biri olan Optimum AVM’de açıldı. Bu yeni adres, Lacoste’un global ölçekte hayata geçirdiği yeni mağaza konseptiyle tasarlanarak, ziyaretçilerine zamansız bir stil deneyimi sunmak üzere kapılarını açtı.
Modern çizgilerle şekillenen ve 465 m² alana konumlanan mağaza, oldukça geniş ve ferah bir yapıdan oluşuyor. 79 metrelik etkileyici cephesi ve 3 metrelik tavan yüksekliğiyle mağaza, keyifli ve konforlu bir alışveriş deneyimi sunuyor. Aydınlık atmosferi, sade ama göz alıcı yerleşimi ve Lacoste’un zamana meydan okuyan tasarımlarıyla buluşan bu özel alan; modayı bir yaşam biçimi olarak benimseyen herkes için yeni bir buluşma noktası oluyor.
İzmir’in alışveriş ve yaşam kültürüne yön veren en önemli merkezlerinden biri olan Optimum AVM, güçlü marka karması, yüksek ziyaretçi trafiği ve merkezi konumuyla Lacoste’un yeni konsept mağazası için ideal bir adres oluyor.
Lacoste, bu yeni mağazasında yalnızca koleksiyonlarını sergilemekle kalmıyor; aynı zamanda köklü mirasını ve çağdaş modayla bütünleşen yaşam tarzını da ziyaretçileriyle buluşturuyor. Sporun enerjisini Fransız zarafetiyle harmanlayan Lacoste, Optimum AVM’de açtığı mağazasıyla İzmirli stil tutkunlarını yeni bir moda yolculuğuna davet ediyor.
Lacoste Hakkında
1933'te ilk polo gömleğinin yaratılmasından bu yana Lacoste, kadınlar, erkekler ve çocuklar için benzersiz ve özgün bir yaşam tarzı sayesinde dünyaya iyimserliği ve zarafeti yaymak için özgün spor geleneğine göre hareket etti.
Hem spor hem de moda dünyasında olan Lacoste, bizi özgürleştirir, hayatımızda hareket yaratır ve kendimizi ifade etme yeteneğimizi özgürleştirir. Her koleksiyonda ve her çizgide, Lacoste'un zamansız zarafeti, yaratıcılık ve klasik çizgilerin karışımıyla ölümsüzleşiyor. Başından beri, timsahın aurası, onu giyen her nesille daha keskin hale geldi ve tarzın çok ötesine geçen ayırt edici bir işaret haline geldi. Ülkeden ülkeye, bir nesilden diğerine ve bir arkadaştan diğerine geçen Lacoste parçaları, onları ikon statüsüne yükselten duygusal bir bağ kurdu. Evrensel ve zamansız Lacoste zarafeti, her insanın değerlerine ve farklılıklarına saygı duyduğu ve tanıdığı büyük bir topluluğu birleştirdi. Lacoste, erkek ve kadın çalışanlarını standart taşıyıcıları olarak kabul eder ve bir kuruluşta tatmin bulmanın en iyi yolunun kendini cesurca ifade etmekten geçtiğine inanır. Misyonu basittir: her insanın tam potansiyeline ulaşması için koşulları yaratmak. Lacoste, 98 ülkede bulunan ve 1100 mağazadan oluşan bir ağ aracılığıyla dağıtılan uluslararası bir MF Brands Group markasıdır.