1. HABERLER

  2. YURT

  3. Türkiye’nin En Sevilen Markaları Ödüllerine Kavuştu
Türkiye’nin En Sevilen Markaları Ödüllerine Kavuştu

Türkiye’nin En Sevilen Markaları Ödüllerine Kavuştu

Türkiye’nin Lovemark’ları, Brand Week Istanbul’un ikinci gününde düzenlenen özel törenle sahiplerini buldu.

A+A-

MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve Ipsos Türkiye Brand Health Tracking Bölüm Lideri Özge Sönmez’in sunuş ve katkılarıyla Inspiration Hall sahnesinde gerçekleşen törende, Türkiye’nin en sevilen markaları büyük ilgiyle karşılandı.

Törende, Ipsos tarafından gerçekleştirilen kapsamlı araştırma sonuçları doğrultusunda tüketicilerin kalbinde taht kuran markalar açıklanırken, kazanan markalar sahneye davet edilerek ödüllerini teslim aldı. Brand Week Istanbul’un dikkat çeken ikinci gün etkinliklerinden biri olan MediaCat Lovemarks Ödülleri töreni, sektör profesyonellerinin yoğun katılımıyla gerçekleşti.

Tüketicilerdeki zihin payı, duygusal yakınlık derecesi, beklenti ve ihtiyaçları karşılama düzeyi ile asla vazgeçilemeyecek kadar sevilip sevilmediği gibi kriterlerde öne çıkan markaların 16 kategoride onurlandırıldığı gece, etkinliğin en ilham verici ve duygusal anlarından biri olarak dikkat çekti.
 
Türkiye’nin Lovemark’ları 2025  
Beyaz Eşya: Arçelik 
Şampuan: Elidor 
Deodorant: Rexona 
Boğaz Pastili: Strepsils 
Dondurulmuş Gıda: Superfresh 
Yatak: Yataş 
Ayçiçek Yağı: Yudum 
Kahve: Nescafé 
Online Yemek: Yemeksepeti 
Kredi Kartı: Garanti BBVA Bonus 
İlancılık: Sahibinden.com 
Süpermarket: Migros 
Çamaşır Makinesi Deterjanı: Omo 
Ambalajlı Su: Erikli 
E-Ticaret: Trendyol 
Akaryakıt: Opet, Shell

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.