1. HABERLER

  2. GÜNCEL

  3. BeautyEurasia Fuarı, 114 Ülkeden 13.314 Ziyaretçisiyle Büyük İlgi Gördü
BeautyEurasia Fuarı, 114 Ülkeden 13.314 Ziyaretçisiyle Büyük İlgi Gördü

BeautyEurasia Fuarı, 114 Ülkeden 13.314 Ziyaretçisiyle Büyük İlgi Gördü

ICA Events tarafından gerçekleştirilen 20. Uluslararası Kozmetik, Güzellik ve Kuaför Fuarı BeautyEurasia, sektörde lider firma ve ülkelerin katılımı ile verimli iş birliklerinin oluşturulmasına ve sektörün gelişmesine katkıda bulundu.

A+A-

18-20 Haziran tarihleri arasında düzenlenen fuar, dünyanın dört bir yanındaki uluslararası üretici ve tedarikçilerin ürün, hizmet ve teknolojilerini İstanbul Fuar Merkezi’nde bir araya getirdi.

Kozmetik, güzellik ve kişisel bakım sektörlerine kaliteli ve etkili bir fuar deneyimi sunan 20.BeautyEurasia’da 23 ülkeden 302 katılımcı ve 547 marka boy gösterdi. VIP davetli alım heyeti programı kapsamında ise bu yıl 69 ülkeden 402 profesyonel satın almacı, fuardaki yerini aldı. Bu program sayesinde katılımcılar, çok sayıda uluslararası üst düzey alıcı ile bir araya gelerek iş geliştirme ve ortaklık anlaşmaları yapma imkânı buldular.

Türk ekonomisinin lokomotif sektörleri için fuarlar düzenleyen ICA Events tarafından organize edilen BeautyEurasia, 3 gün boyunca yoğun ilgi gördü. Çin, Güney Kore, Rusya, Bulgaristan, Mısır, Amerika Birleşik Devletleri, Fransa, İtalya, İspanya ve Hindistan gibi ülkeler başta olmak üzere yüzlerce yerli ve yabancı firma aynı platformda buluştu. %26’sı uluslararası olmak üzere 114 ülkeden toplam 13.314 ziyaretçiyi ağırlayan fuarın ziyaretçi yoğunluğunda ise geçen seneye göre %40 artış görüldü. 

Kişisel bakım ürünleri, parfüm ve deodorantlar, kuaför ekipmanları, renkli kozmetik ürünleri, temizlik ve hijyen ürünleri, bebek hijyen ürünleri, tırnak bakımı ürünleri, saç bakım ürünleri, paketleme ve etiketleme makineleri, peruk-kaş-kirpik, epilasyon cihazları gibi sektörün en kilit ürün grupları BeautyEurasia’da yer aldı. Katılımcılarla, satın almacıların buluştuğu ve iş ortaklıklarının kurulduğu fuarda, ziyaretçiler makyaj, protez tırnak, cilt bakım uygulamaları başta olmak üzere birçok ürün grubunu deneyimleme fırsatı buldular.

Çin’den gelen acente ve katılımcılar ile BeautyEurasia’nın ağırladığı yerli ve yabancı profesyonel satın almacıların katılımıyla özel bir “Çin-Türkiye Güzellik, Ambalaj ve İş Eşleştirme Etkinliği” de gerçekleştirildi. Etkinlikte yapılan konuşmalarda, iki ülke arasındaki iş birliğinin mevcut durumu, ticaret hacminin artırılması yönündeki fırsatlar ve özellikle güzellik ile ambalaj sektörlerinde karşılıklı yatırım olanakları ele alındı.

Etkinlik kapsamında düzenlenen B2B Eşleştirme Seanslarında ise uluslararası satın almacılar ile Türk sektör temsilcileri arasında oldukça verimli iş görüşmeleri gerçekleştirildi. Ürün tanıtımları, iş modeli paylaşımları ve potansiyel ticari iş birliklerine dair ön anlaşmalarla şekillenen bu seanslar, katılımcılar tarafından büyük ilgiyle karşılandı.

Çin Halk Cumhuriyeti İstanbul Başkonsolosluğu’nun da etkinliğe katılım sağlaması, organizasyona diplomatik düzeyde de önem kazandırdı. Bu güçlü katılım, Çin ve Türkiye arasında hem sektörel hem de genel ticari ilişkilerin derinleşmesine katkı sunarken, uzun vadeli iş birliklerine zemin hazırladı.

BeautyEurasia bu yıl da Türkiye ekonomisine büyük katkı sağladı
Fuarın bu seneki performansını değerlendiren BeautyEurasia Fuar Direktörü Filiz Mehmedova, görüşlerini şu şekilde dile getirdi: “BeautyEurasia 2025 boyunca, güzellik ve kozmetik sektörünün yerli ve yabancı öncü markalarını İstanbul’da bir araya getirmenin gururunu yaşıyoruz. Üç gün süren buluşmalar, lansmanlar ve iş birlikleriyle sektörün nabzı burada attı. Türkiye’nin kozmetik sektörü 2025 yılının ilk çeyreğinde de büyüme ivmesini sürdürerek, ihracatta bir önceki yıla göre %1,7 artışla 679,3 milyon dolara ulaştı. Bu tablo, sektörün uluslararası rekabette taşıdığı potansiyeli ve gücünü ortaya koyuyor. BeautyEurasia olarak biz de Türkiye ve Avrasya bölgesindeki sektörün global ve bölgesel gelişim alanlarının tartışılmasını ve bilgi alışverişini sağlayarak, yeni fikir ve ürünlerin tanıtımına yönelik verimli bir platform sunuyoruz. Yeni iş birliği ve ihracat fırsatları için zemin hazırlamasının ötesinde bir misyona sahip BeautyEurasia, sektörün yol haritasını çizmeye bu sene de başarıyla devam etti. Fuarımızın sektörün gelişimine ve ekonomiye katkı sağlamasından mutluluk duyuyoruz.”

beautyeurasia-fuar.jpeg

beautyeurasia-fuar-1.jpeg

beautyeurasia-fuar-2.jpeg

beautyeurasia-fuar-3.jpeg

beautyeurasia-fuar-4.jpeg

Etiketler :
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.