
Karnaval ve Anadolu Efes İş birliği 10. Yılını Kutluyor
Müziğin ritmi ve sporun heyecanını birleştiren Türkiye’nin en büyük dijital ses platformu Karnaval, Anadolu Efes ile 10 yıllık tutkulu iş birliğini kutlarken, basketbol severlere unutulmaz deneyimler sunmaya devam ediyor.
Anadolu Efes’in kendi sahasında oynadığı tüm maçlarda medya sponsoru olarak yer alan ve radyolarında basketbol severler için özel spotlar yayınlayan Karnaval, takımın enerjisini ve heyecanını dinleyicileriyle paylaşıyor, düzenlediği özel etkinlik ve DJ performansları ile spor severlere unutulmaz anlar yaşatıyor.
Anadolu Efes’le sahada, Karnaval’la her yerde!
Söz konusu iş birliğinin her yıl güçlenen stratejik bir adım olduğunun altını çizen Karnaval Pazarlama Direktörü Gizem Yılancıoğlu, "Anadolu Efes’e verdiğimiz desteği, dinleyicilerimizle buluşturduğumuz enerji ve ritimle daha güçlü hale getiriyor, bu birlikteliği her geçen gün daha da pekiştiriyoruz." ifadelerini kullandı. Sanat ve sporu birbirinden ayrılamaz bir bütün olarak gördüklerini dile getiren Yılancıoğlu, Anadolu Efes’in başarılarına tanıklık eden Karnaval'ın bu iş birliğini gelecekte de sürdürmeyi planladığını dile getirdi.
Bu heyecanın sesi var: Karnaval, sahada ve yayında seninle!
Sponsorluk ilişkisinin kurumsal sosyal sorumluluk açısından taşıdığı önemi vurgulayan Karnaval Kurumsal İletişim Müdürü Vildan Yıldırım; “Müzik ve spor, insan hayatında birbirini tamamlayan iki büyük tutku. Her ikisi de özveri, başarıya ulaşma arzusu ve derin bir bağlılık gerektiriyor. Türkiye’de basketbolun en başarılı kulüplerinden biri olan Anadolu Efes ile süregelen iş birliğimiz de tam olarak bu ruhu yansıtıyor. Onların sahadaki mücadelesine ortak olmak, her oyuncunun ve taraftarın heyecanını paylaşmak bizim için büyük bir gurur kaynağı. Anadolu Efes’in THY Avrupa Ligi’nde Play-Off’a yükselmesini kutluyor; Avrupa basketbolunun en üst düzey platformunda sergilediği başarıya eşlik etmekten büyük bir mutluluk duyuyoruz.” diye konuştu.
Karnaval Medya Grubu Hakkında
Türkiye’nin en büyük dijital ses platformu olan Karnaval Medya Grubu, Süper FM, Metro FM, JoyTürk, Virgin Radio Türkiye ve JoyFM gibi Türkiye’nin en çok dinlenen ulusal radyo frekanslarının yanı sıra, farklı müzik zevklerine hitap eden 30’a yakın dijital radyo frekansı ve 12 farklı konuda hazırlanmış podcast serileriyle dijital ses dünyasına yön vermektedir. Müzikten iletişime kadar sesin yaşamın farklı noktalarına dokunan halini geliştirdiği “Voice2Be” kavramı üzerinden yeniden tanımlayan grup, Triton Digital Webcast Metrics'e göre dünyanın en çok dinlenen dijital ses platformları arasında yer almaktadır. 2024 yılında gerçekleştirdiği teknoloji yatırımlarıyla “Karnaval’ı Başlat, Canlı Kal” mottosu ile ses dünyasında yeni bir dönemin kapılarını aralayan grup, reklam verenlere, U.S. Media Ratings Council tarafından akredite edilen Webcast Metrics ölçümlemesi ile dijital erişim verileri sağlamaktadır. Dijital audio, display ve preroll video, native reklamlar ve müşterilerine özel podcast ve dijital radyo projeleri ile hedef kitleye uygun çok sayıda reklam modeli de sunmaktadır.
HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.