Aktaşlar Lezzet Grubu, yenilikçi vizyonunu genişletiyor

Türkiye’nin dondurulmuş gıda sektöründeki öncü markalarından Aktaşlar Lezzet Grubu, büyüme hedefleri doğrultusunda kurumsal yapılanmasını güçlendirerek yeni genel merkezine taşındı.

40 yılı aşkın tecrübesiyle Türk mutfağının eşsiz lezzetlerini 30’dan fazla ülkeye ulaştıran şirket, yeni merkeziyle operasyonel kapasitesini artırarak global pazardaki iddiasını güçlendiriyor. Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer, “Markamızın yenilikçi vizyonunu da yansıtan yeni ofisimizde hem sürdürülebilir büyüme hedeflerimizi gerçekleştirecek hem de operasyonel kapasitemizi güçlendirecek çalışmalara imza atacağız. Türk mutfağının eşsiz lezzetlerini dünya sofralarına taşırken, ilkelerimizden ödün vermeden üretmeye devam edeceğiz” dedi.

Türk mutfağının geleneksel lezzetlerini 30’dan fazla ülkeye ulaştıran Aktaşlar Lezzet Grubu, 1981 yılında Ordu’da başlayan yolculuğunu, Üsküdar’daki yeni ve modern ofisiyle taçlandırarak büyüme hedeflerine emin adımlarla ilerliyor. Aktaşlar Lezzet Grubu, yeni ofislerinde hem operasyonel kapasitesini güçlendirerek hızlandıracak hem de yerel ve global pazardaki konumunu güçlendirmek için yenilikçi projeler geliştirecek.

“Markamızın yenilikçi ruhu ve sürdürülebilir büyüme vizyonu daha da güçlenecek”
Markanın yenilikçi vizyonunu yansıtan yeni merkezin, daha entegre ve çevik bir organizasyon yapısı sağladığına dikkat çeken Aktaşlar Lezzet Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Tamer Aktaş, “Sürdürülebilir büyüme hedeflerimize odaklanırken hem ekip içi verimliliği artırmayı hem de operasyonel gücümüzü daha stratejik bir şekilde yönetmeyi hedefliyoruz. Yeni çalışma alanımız; modern, açık ve ilham veren yapısıyla ekiplerimiz arası iş birliğini artırırken, özellikle pazarlama, iletişim ve ürün geliştirme alanlarında daha hızlı karar alınmasını mümkün kılıyor” diye konuştu.

“Hem üretim gücümüzle hem de markalaşma ve pazar derinliği gücümüzle büyüyoruz”
Aktaşlar Lezzet Grubu’nun globalleşme yolculuğunu destekleyen bu yapı sayesinde tüketici odaklı stratejileri çok daha kolay hayata geçirebildiklerini ifade eden Aktaş, “Sadece üretim gücümüzle değil; markalaşma, pazar derinliği ve uluslararası erişim gücümüzle de büyümeye devam ediyoruz. Yeni merkezimizi, bu süreçte bir ‘dönüm noktası’ olarak konumlandırıyoruz. Türk mutfağının geleneksel lezzetlerini dünya sofralarına taşımaya devam ederken, ilkelerimizden ve kalite anlayışımızdan ödün vermiyoruz. Yeni merkezimiz, çalışanlarımızın daha etkin, yaratıcı ve uyum içinde çalışmasına olanak sağlıyor. Yeni merkezimizin, markamızın yenilikçi ruhunu ve büyüme vizyonunu daha da pekiştireceğine inanıyorum” diye konuştu.

Şirket Haberleri Haberleri

Yaz Işıltısını Beymen Beauty ile Yakalayın
Divanev ile Ferah ve Kullanışlı Yazlık Evler
Bebek Otel by The Stay ile Şehrin En Taze Mevsimi Başlıyor 
Dagi’den yeni CoolTouch teknolojisi: Serin, Tazeleyici ve Konforlu
Watsons Türkiye, 450. Mağazasını Sürdürülebilir Konseptle Açtı!