Avrupa’nın açık ara bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt, 6. CX Awards Turkey’de, ‘MediaMarkt Odak Kategoriler Müşteri Yolculuğu Çalışması’yla ‘Büyük Düşünce Ödülü’, ‘Yapay Zeka Destekli Metin Analitiği Uygulaması’yla ise ‘Deneyimde Yapay Zeka Kullanımı Ödülü’ kazandı.
Geniş ürün yelpazesiyle teknolojiseverlere konforlu alışverişin keyfini sunan MediaMarkt, çağın teknolojik yeniliklerine uyum sağlayarak müşteri memnuniyetini sürekli olarak iyileştirmeye devam ediyor.
MediaMarkt Türkiye, müşteri deneyiminin değerlendirildiği ve bu sene 6.’sı düzenlenen CX Awards Turkey’de, ‘MediaMarkt Odak Kategoriler Müşteri Yolculuğu Çalışması’yla ‘Minimum Teknoloji, Maksimum Müşteri Deneyimi’ kategorisinde ‘Büyük Düşünce Ödülü’nün sahibi oldu. Ayrıca, ‘Yapay Zeka Destekli Metin Analitiği Uygulaması’yla ‘Dijital Deneyim Kategorisinde’ ‘Deneyimde Yapay Zeka Kullanımı Ödülü’nü kazandı.
Dijital alanda yenilikçi çözümler sunarak sektörde öncü olmaya devam eden MediaMarkt, altıncı kez gerçekleşen CX Awards Turkey'de iki ödül birden kazanarak sektördeki inovasyon ve müşteri memnuniyeti konusundaki liderliğini pekiştirdi.