Türkiye’de pazaryerleri arasında bir ilk olma özelliği taşıyan bu yenilikçi özellikle birlikte, kullanıcılar artık ürünlerin açıklamalarını okumak yerine dinleyerek keşfedebilecek.
Türkiye İş Bankası’nın e-ticaret sektöründe faaliyet gösteren yerli pazaryeri Pazarama, yapay zekâ alanındaki ürün geliştirme faaliyetlerine bir yenisini ekleyerek “Sesli Ürün Özeti” özelliğini kullanıcılarla buluşturuyor. Ürünlerin ismi, kategorisi, markası, görselleri, puanları ve kullanıcı yorumları gibi tüm detaylar yapay zekâ tarafından analiz edilerek anlaşılır ve yönlendirici bir dille seslendiriliyor. Böylece kullanıcılar; ürünün temel özelliklerini ve sağlayacağı faydaları dinleyebiliyor.
Üretken Yapay Zekâ (GenAI) teknolojilerinden olan Büyük Dil Modelleri (LLM) ve Metin- Konuşma (TTS) teknolojilerinin bir araya getirilmesiyle geliştirilen bu yenilikçi özellik; ürün bilgilerinin LLM aracılığıyla özet metne dönüştürülmesi ardından TTS aracılığıyla 30 farklı yapay zeka sesiyle seslendiriliyor. Her sesli özet ise yaklaşık 30-90 saniye uzunluğunda ve ortalama 1 dakikada dinlenebilir şekilde kullanıcıyla buluşuyor.
İlk fazda, Pazarama’da en çok görüntülenen yaklaşık 10.000 ürüne sesli özet özelliği hayata geçirilirken ilerleyen dönemde bu teknolojinin daha fazla ürüne eklenerek yaygınlaştırılması hedefleniyor. Pazarama’nın yapay zekâ ve yazılım ekipleri tarafından geliştirilen bu özellik sayesinde, şirketin yenilikçi bakış açısı ve yapay zekâ alanındaki ileri teknolojiler harmanlanarak kullanıcılara benzersiz bir alışveriş deneyimi sunuluyor.
Şirket Haberleri Haberleri
Liberty Signa: Tatili Gurme Bir Yolculuğa Dönüştüren Deneyim
Weltew Home, Şangay Mobilya Fuarı’nda Büyük İlgi Topladı
Divanev ile Evlerde Sonbahar Esintisi
Müslüman gezgin sayısı artıyor, helal turizm yükseliyor
Doyuyo Açılışa Doymuyo!