
Yapay Zeka Destekli Kampanya Terra Pizza’ya Ödül Getirdi
Terra Pizza, pazarlama ve iletişim dünyasının en prestijli ödül programlarından MMA Smarties Awards’ta, Connected TV kategorisinde bronz ödül alarak önemli bir başarıya imza attı.
Dijitalleşmeyi iletişim ve büyüme stratejisinin merkezine alan Terra Pizza, dijital pazarlama ve yenilikçi medya kullanımı alanında dünyanın önde gelen ödül programlarından MMA Smarties Awards’ta, Connected TV kategorisinde bronz ödüle layık görüldü.
Dijital dünyada markalar her geçen gün daha yoğun bir rekabet ortamında varlık göstermeye çalışırken, geleneksel TV mecraları ölçümleme ve etkileşim açısından sınırlı kalabiliyor. Terra Pizza, bu noktadan hareketle hayata geçirdiği Connected TV odaklı iletişim çalışmasıyla yenilikçi ve ölçülebilir bir kampanyaya imza attı.
İleri seviye araştırma yöntemlerinden faydalanılan kampanyada, ekranda geçirilen süre ve fare hareketlerine dayalı dikkat skorlarından elde edilen veriler, yapay zeka destekli optimizasyon süreçlerine aktarıldı. Yapay zeka destekli bu stratejik yaklaşım sayesinde, dijital dünyada aktif olan genç kullanıcılara daha etkili biçimde erişildi.
TV ekranları üzerinden kurgulanan interaktif oyun mekanizmasıyla izleyicilere indirim kodları sunan Terra Pizza, kampanya süresince yüksek etkileşim elde etti. Çalışma sonucunda marka hatırlanabilirliği ve satın alma niyetinde yüzde 7’lik önemli bir artış sağlandı.
Elde edilen bu başarı, Terra Pizza’nın dijital kanallar ve sadakat programları aracılığıyla özellikle genç tüketicilerle temas noktalarını güçlendiren, etkileşimli deneyim sunan iletişim yaklaşımını da tescillemiş oldu. Marka, “Gel Beraber Olsun” mottosuyla paylaşımı ve birlikte olmanın keyfini merkeze alan müşteri deneyimini, interaktif dijital iletişimle buluşturdu.
Kazanılan bronz ödül, Connected TV gibi yenilikçi mecraların markalar için giderek daha kritik hale geldiğini ortaya koyarken, Terra Pizza’nın ölçülebilir davranışsal ve algısal etki yaratan, yeni nesil ekranlara uyum sağlayan iletişim vizyonunu da güçlü biçimde gözler önüne serdi.
Terra Pizza Hakkında
1995 yılında İzmir'de Pizza Pizza adıyla kurulan Terra Pizza, Türkiye'nin ikinci büyük pizza zinciri olarak, bugün 45 ili aşan lokasyonda 200’den fazla restoranıyla konuklarını ağırlıyor. İzmir Torbalı'da 8.000 m²’lik alan üzerine kurulu modern tesislerinde, üretim ve tedarik operasyonlarını gerçekleştiren şirket, çalışmalarını bayilik sistemi ile yürütüyor. Ağustos 2018’de hisselerinin tamamı Türkiye’nin önde gelen özel sermaye fonlarından Mediterra Capital tarafından satın alınan Terra Pizza, Mediterra Capital’in sağlayacağı finansal ve stratejik destek ile Türkiye'nin önde gelen restoran zincirlerinden biri olmayı hedefliyor.

HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.